Thursday, April 5, 2012

Prima zi pe blog

Sper ca acest blog sa starnesca interesul prietenelor mele, si de ce nu, si prietenilor, pentru a experimenta retetele pe care le voi posta. Cred, de fapt, ca prietenele mele se vor bucura pregatind bunatati, iar prietenii mancandu-le.

Am redescoperit placerea de a face bunatati, dupa multi ani, in care nu m-a interesat prea mult treaba aceasta. Am renuntat sa mai fac dulciuri, cu niste ani in urma, pentru ca fetei mele ii placeau doar cele din comert (deh.. copiii) si pentru ca aveam un membru al familiei bolnav de diabet si nu doream sa ii fac pofta parfumand toata casa cu miros de vanilie, scortisoara si alte bunatati, pe care nu ar fi avut voie nici macar sa le guste. Istorie...

Acum prepar bunatati, mai ales dulciuri, cu foarte mare placere. Ma relaxez in bucatarie si imi place sa prelucrez si sa inventez retete. E un fel de chimie: amesteci ceva cu altceva, in anumite cantitati, bagi la cuptor sau pui pe foc, racesti si .. surpriza... toata familia este fericita.

Aici veti gasi si retete pentru diabetici, pentru ca, intre timp, am descoperit ca poti face bunatati si pentru persoanele care au aceasta problema, adaptand anumite retete. Toate retetele pe care le voi posta sunt testate de mine si vor fi insotite de pozele originale.

Sper ca cei dragi voua sa se bucure de bunatatile pe care le veti face!
Print Page

No comments:

Post a Comment