Monday, January 14, 2013

Biscuiti diet cu faina graham si pudra de roscove

In curand voi posta reteta.

Ingrediente:

150  gr faina graham
100  gr faina integrala (650)
150 gr unt
60 gr indulcitor pudra (gen fructoza)

1 galbenus de ou
20 gr pudra de roscove (appx 3 linguri rase)
1 lingurita rasa scortisoara
1 lingurita esenta de vanilie (sau esenta de rom, dupa gust)
1/4 lingurita sare
1 lingurita rasa coaja de portocala macinata
1/2 lingurita coaja de lamaie macinata
80-120 ml apa foarte rece (apa cu un cub de gheata)


Am cautat mult faina graham. Intr-un final am gasit la Penny Market (XXL). Ceea ce m-a bucurat este ca drojdia nu este amestecata in faina, pentru ca nu la toate retetele se foloseste dojdie. Ea se afla intr-un pliculet lipit deasupra pungii. Si in plus cand am cernut-o chiar au ramas tarate pe care le-am adaugat in aluat.







 Inca nu e gata. Mai trebuie mixata cateva secunde.
 Asa arata, in mixer cand e gata. Acum se poate rasturna pe blat.
 De multe ori am spus ca pun:
Toate informatiile sunt pe eticheta: denumire, gramaj si pret. Nu sunt ieftine, dar 50 gr se consuma foarte incet.
 Cele doua bucati de aluat se invelesc in folie si apoi se pun la frigider appx 6 ore.












Print Page

No comments:

Post a Comment