Thursday, May 31, 2012

Cozonac si Pasca pentru Bunica



Saptamana trecuta s-au implinit sapte ani de cand bunica Olimpia a plecat la Cer. In memoria ei, pentru ca ne facea un cozonac memorabil si o pasca delicioasa am pregatit si eu aceste deserturi pentru impartit. Dumnezeu sa o odihneasca pe bunica!

Pentru ca reteta am postat-o deja pe 14 aprilie prezint acum doar pozele cu noile bunatati. Au existat cateva diferente in sensul ca la cozonac am pus 100 gr fructe confiate in loc de stafide, iar la pasca (doar pe jumatatea din umplutura) am pus cateva cipsuri de ciocolata. Cealalta jumatate am pastrat-o "curata" de zahar pentru ca am facut reteta pentru diabetici.

Asa aratau inainte de a le baga la cuptor.



 Si, asa aratau dupa ce s-au copt. La pasca se vad cateva cipsuri de ciocolata in partea dreapta.



Print Page

No comments:

Post a Comment