Thursday, May 17, 2012

Cum cofetarim fara gaze la aragaz

Marea provocare: cum cofetarim fara gaze la aragaz? Am taiat frumos un mar felii si: jumatate l-am pus la microunde si cealalta jumatate la sandwich-maker. La microunde in 2 minute a fost copt iar la sandwich-maker in 5 minute. Ambele variante au functionat perfect. Am scos bucatile de mar pe o farfurie, am pus cateva fire de unt peste ele si un praf de scortisoara si a iesit ceva delicios. Mai repede am scapat cu varianta la microunde pentru ca la sandwich-maker a durat mai mult si a trebuit sa si desfac placile sa le spal. Deci, daca nu vin gazele pana in weekend vom exersa retete la microunde. Deja ma gandesc la un Up-side-down Apple Cake, mai pe romaneste un tort de mere cu fundul in sus.

Trebuia sa fac si poze dar imi era prea pofta si deja mi se facuse foame, asa ca voi face data viitoare.
Print Page

No comments:

Post a Comment