Saturday, April 6, 2013

La aniversare! Un an de blogger!

Pentru ca tocmai am implinit un an, ca blogger de retete culinare dulci, mi-am facut un cadou:


Da, este adevarat, am facut multe dulciuri, am experimentat, mi-a placut si sper ca i-am incantat pe cei care mi-au testat retetele. M-am bucurat de experiente noi, am invatat si am facut totul cu multa placere. Multumesc celor care au vizitat blogul meu si mi-au urmarit retetele si pe Gustos.ro! 

Sper sa imi urmariti postarile si in continuare, chiar daca voi schimba putin registrul, ceea ce deja a inceput sa se observe in ultimele saptamani. Deviza mea va fi: "Hraneste-te corect!" Citesc, studiez si deja experimentez. Nu va voi propune diete! Nu acesta este scopul meu!

Sper ca ceea ce veti putea citi pe blogul meu in continuare sa fie foarte interesant. Imi doresc sa va fie si voua de folos faptul ca eu m-am hotarat sa dedic o parte din timpul meu invatarii si intelegerii unei alimentatii corecte. Aceasta este ratiunea pentru care voi posta in continuare. Sper ca informatiile pe care le voi culege si le voi imparti cu cei ce imi viziteaza blogul, sa va aduca in fata o serie de lucruri noi despre nutritie si sanatate. 

Voi incerca sa extrag cat mai multe lucruri utile, din tot ceea ce citesc, studiez si bineinteles experimentez, pe care voi sa le puteti accesa fara sa repetati aceleasi cautari. Poate multi dintre voi doresc sa afle cat mai multe lucruri despre nutritie, dar nu au timpul necesar sa caute in noianul de informatii existente. 
 
O parte dintre informatii le aveam, dar nu le aplicam din comoditate si din lipsa intelegerii functionarii lor, altele le descopar acum. Pe masura ce citesc constat, de exemplu, ca alimente foarte bogate din punct de vedere nutritional, alimente la indemana oricui, nici macar nu le gustasem vreodata. Pot da aici ca exemplu: lintea si nautul.

Voi experimenta, deci nu vor lipsi retetele sanatoase si din cand, in cand, mai ales la ocazii speciale, veti mai gasi si cate o amandina sau un tortulet. In rest, aperitive cu vitamine, deserturi cu fructe, coctail-uri cu fructe si fibre vegetale si .... restul ramane surpriza!

Ca sa revin la aniversarea blogului vreau sa va spun ca cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost sa constat ca exact in cursul zilei de ieri, cand am impilnit un an, am contorizat 10,000 de vizite cu reteta "Tort delicios cu ciocolata, fara faina, marca Jamie Oliver" pe gustos.ro. Hip, hip ura! Multumesc tuturor celor care au citit reteta si tuturor celor care au votat.

PS: Foarte dragut a fost faptul ca eu, incercand sa vad care mai e situatia, chiar am fost cele de-al 10,000-lea vizitator. Hi! Hi! Dovada:


Print Page

2 comments:

  1. La multi ani, Blogule! Cine se pricepe, face prajituri si cu varza :) Andra

    ReplyDelete
  2. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    ReplyDelete